• facebook
  • linkedin
  • Instagram
  • youtube
  • WhatsApp
  • nybjtp

Funzioni principali è esigenze di installazione di u sistema di monitoraghju di l'energia per l'equipaggiu di u focu

U sistema di surviglianza di a putenza di l'equipaggiu di u focu hè sviluppatu secondu u standard naziunale "Sistema di monitorizazione di l'equipaggiu di u focu".L'alimentazione principale è l'alimentazione di salvezza di l'equipaggiu di lotta di u focu sò rilevati in tempu reale, in modu di determinà se l'equipaggiu di alimentazione hà sovratensione, sottotensione, sovracorrente, circuitu apertu, cortu circuitu è ​​mancanza di difetti di fase.Quandu si verifica un difettu, pò affissà rapidamente è registrà u locu, u tipu è l'ora di u difettu nantu à u monitor, è emette un signalu d'alarma audible è visuale, assicurendu cusì efficacemente l'affidabilità di u sistema di cunnessione di a lotta di u focu quandu si verifica un focu.Nta l'ultimi anni, parechji lochi à grande scala, cum'è residenze cummerciale è lochi di divertimentu, anu stallatu sistemi di surviglianza di l'equipaggiu antiincendiu o sistemi d'idranti di u focu, sistemi d'extinzione di u focu in schiuma, etc., principarmenti per assicurà a sicurezza di u focu di l'edifici.Allora, quantu sapete di u sistema di surviglianza di l'energia di l'equipaggiu di u focu?Li siquenti Xiaobian vi presentà e funzioni principali, esigenze installazione, tecnulugia custruzzione è difetti cumuni di u sistema di surviglianza putenza per l'equipaggiu di u focu.

Funzioni principali di u sistema di monitoraghju di l'energia per l'equipaggiu di lotta di u focu

1. Monitoraghju in tempu reale: u valore di ogni paràmetru monitoratu hè in cinese, è parechji valori di dati sò visualizati in tempu reale per partizione;

2. Storia di a storia: salvà è stampate tutte l'infurmazioni di alarme è di difettu è ponu esse dumandate manualmente;

3. Surviglianza è alarming: vede u puntu di difettu in Chinese, è mandà fora segnali alarme sonu è luce à u listessu tempu;

4. Citazione Fault: curpa di u prugramma, cortu circuitu di linea di cumunicazione, cortu circuitu di l'equipaggiu, guasi in terra, avvirtimentu UPS, undervoltage di l'alimentazione principale o fallimentu di energia, signali di difetti è cause sò visualizati in l'ordine di u tempu d'alarma;

5. Fornitura d'energia centralizzata: Fornite tensione DC24V à i sensori di campu per assicurà un funziunamentu stabile è affidabile di u sistema;

6. Linkage di u sistema: furnisce i signali di ligame esterni;

7. L'architettura di u sistema: accumpagna cù l'urdinatore òspite, estensioni regiunale, sensori, etc., è formate in modu flexible una reta di surviglianza super-grande.

Requisiti di stallazione per u sistema di monitoraghju di l'energia di l'equipaggiu di lotta di u focu

1. A stallazione di u monitoru deve risponde à i requisiti di e specificazioni pertinenti.

2. Hè strettamente pruibitu d'utilizà u spinu di putenza per a linea di alimentazione principale di u monitor, è deve esse direttamente cunnessu à l'alimentazione di u focu;l'alimentazione principale deve avè segni permanenti evidenti.

3. Terminals cù diversi livelli di tensione, diverse categurie currenti è diverse funzioni in u monitoru deve esse separati è chjaramente marcati.

4. U sensoru è u cunduttore in diretta nudu deve assicurà una distanza sicura, è u sensoru cù metalli brillanti deve esse in terra sicura.

5. I sensori in a listessa zona deve esse stallati cintrali in a scatula di u sensoru, pusatu vicinu à a scatula di distribuzione, è riservata per i terminali di cunnessione cù a scatula di distribuzione.

6. U sensoru (o scatula di metallu) deve esse supportatu o fissatu indipindente, stallatu fermamente, è misure deve esse pigliatu per prevene l'umidità è a corrosione.

7. U filu di cunnessione di u circuitu di output di u sensoru deve aduprà un filu di core di rame torciatu cù una sezione trasversale di micca menu di 1,0 m2, è deve lascià un margine di micca menu di 150 mm, è e so estremità. deve esse marcatu chjaramente.

8. Quandu ùn ci hè micca una cundizione di stallazione separata, u sensoru pò ancu esse stallatu in a scatula di distribuzione, ma ùn pò micca affettà u circuitu principale di u supply power.Una certa distanza deve esse guardata quant'è pussibule, è ci deve esse signali chjaru.

9. A stallazione di u sensoru ùn deve micca distrughje l'integrità di a linea monitored, è ùn deve micca cresce i cuntatti di linea.

Tecnulugia di custruzzione di u Sistema di Monitoraghju di l'energia di l'equipaggiu di u focu

1. Flussu di prucessu

Preparazione pre-custruzzione → Piping è cablaggio → Installazione di monitor → Installazione di sensori → Messa a terra di u sistema → Messa in funzione → Formazione è consegna di u sistema

2. U travagliu preparatori prima di custruzzione

1. A custruzzione di u sistema deve esse realizatu da l'unità di custruzzione cù u livellu di qualificazione currispundente.

2. A stallazione di u sistema deve esse realizatu da i prufessiunali.

3. A custruzzione di u sistema deve esse realizatu in cunfurmità cù i ducumenti di designu di l'ingegneria appruvati è i piani tecnichi di custruzzione, è ùn deve esse cambiatu arbitrariamente.Quandu hè veramente necessariu di cambià u disignu, l'unità di cuncepimentu originale deve esse rispunsevuli di u cambiamentu è deve esse rivista da l'urganizazione di revisione di disegnu.

4. A custruzzione di u sistema deve esse preparatu secondu i requisiti di u disignu è appruvatu da l'unità di surviglianza.U situ di custruzzione deve avè e norme tecniche di custruzzione necessarie, un sistema di gestione di qualità di custruzzione sana è un sistema d'ispezione di qualità di prughjettu.È deve compie i registri di ispezione di a gestione di a qualità di u situ di custruzzione secondu i requisiti di l'Appendice B.

5. I seguenti cundizioni deve esse scontru prima di custruzzione sistemu:

(1) L'unità di cuncepimentu deve esse clarificate i requisiti tecnichi currispundenti à l'unità di custruzzione, custruzzione è surviglianza;

(2) U schema di u sistema, u pianu di l'equipaggiu, u schema di cablaggio, u schema di installazione è i documenti tecnichi necessarii sò dispunibuli;

(3) L'equipaggiu di u sistema, i materiali è l'accessori sò cumpleti è ponu assicurà a custruzione normale;

(4) L'acqua, l'electricità è u gasu utilizatu in u situ di custruzzione è in a custruzzione deve risponde à i requisiti di custruzzione normale.

6. A stallazione di u sistema hè sottumessu à u cuntrollu di qualità di u prucessu di custruzzione secondu e seguenti disposizioni:

(1) U cuntrollu di qualità di ogni prucessu deve esse realizatu secondu e norme tecniche di custruzzione.Dopu chì ogni prucessu hè cumpletu, deve esse inspeccionatu, è u prossimu prucessu pò esse inseritu solu dopu avè passatu l'ispezione;

(2) Quandu u passaghju trà i tipi di travagliu prufessiunale pertinenti hè realizatu, l'ispezione deve esse realizatu, è u prossimu prucessu pò esse inseritu solu dopu avè ottinutu a visa di l'ingegnere supervisore;

(3) Durante u prucessu di custruzzione, l'unità di custruzzione deve fà i registri pertinenti cum'è l'accettazione di l'opere dissimulate, l'ispezione di a resistenza d'insulazione è a resistenza di terra, u debugging di u sistema è i cambiamenti di disignu;

(4) Dopu à u cumpletu di u prucessu di custruzzione di u sistema, u partitu di custruzzione deve verificà è accettà a qualità di stallazione di u sistema;

(5) Dopu chì a stallazione di u sistema hè finita, l'unità di custruzzione deve esse debug secondu a regulazione;

(6) L'ispezione di qualità è l'accettazione di u prucessu di custruzzione deve esse cumpletata da l'ingegnere di supervisione è u persunale di l'unità di custruzzione;

(7) L'ispezione di a qualità di a custruzzione è l'accettazione deve esse cumpletu secondu i requisiti di l'Appendice C.

7. U pruprietariu di u dirittu di a pruprietà di l'edifiziu stabilisce è salvà a stallazione è i registri di prova di ogni sensoru in u sistema.

3. Ispezione in situ di l'equipaggiu è i materiali

1. Prima di a custruzzione di u sistema, l'equipaggiu, i materiali è l'accessori sò inspeccionati in situ.L'accettazione di u situ deve avè un registru scrittu è a firma di i participanti, è esse firmata è cunfirmata da l'ingegnere supervisore o l'unità di custruzzione;usu.

2. Quandu l'equipaggiu, i materiali è l'accessori entranu in u situ di custruzzione, duverebbe esse documenti cum'è lista di cuntrollu, manuale d'istruzzioni, documenti di certificazione di qualità è rapportu d'ispezione di l'agenzia naziunale di ispezione di qualità legale.I prudutti di certificazione obligatoria (accreditazione) in u sistema anu ancu avè certificati di certificazione (accreditazione) è marche di certificazione (accreditazione).

3. L'equipaggiu principalu di u sistema deve esse prudutti chì anu passatu a certificazione naziunale (appruvazioni).U nome di u produttu, u mudellu è a specificazione duveranu risponde à i requisiti di cuncepimentu è i regulamenti standard.

4. U nome di u produttu, u mudellu è a specificazione di a certificazione obligatoria non naziunale (appruvazioni) in u sistema deve esse coherente cù u rapportu d'ispezione.

5. Ùn deve esse micca scratch evidenti, burrs è altri danni meccanichi nantu à a superficia di l'equipaggiu di u sistema è l'accessori, è e parti di fastening ùn deve esse sbulicatu.

6. L'specificazioni è i mudelli di l'equipaggiu di u sistema è l'accessori duveranu risponde à i bisogni di u disignu.

Quartu, cablaggio

1. U cablaggio di u sistema deve risponde à i requisiti di u standard naziunale attuale "Codice per l'Accettazione di a Qualità di Custruzzione di l'Ingenieria d'Installazione Elettrica di Edificiu" GB50303.

2. U filatu in a pipa o u trunking deve esse realizatu dopu à a fine di a custruzzione di plastering è i travaglii di terra.Prima di filà, l'acqua accumulata è i sundries in a pipa o trunking deve esse eliminata.

3. U sistema deve esse wired separatamente.Linee di diversi livelli di tensione è diverse categurie di currenti in u sistema ùn deve esse piazzate in a stessa pipa o in u stessu slot di u filu.

4. Ùn deve esse micca ghjunti o chjappi quandu i fili sò in a pipa o in u trunking.U connettore di u filu deve esse saldatu in a scatula di junction o cunnessu cù un terminal.

5. I nozzles è i junci di pipa di pipeline disposti in lochi polveri o umidi deve esse sigillati.

6. Quandu u pipeline supera i seguenti longhi, una scatula di junction deve esse installata in u locu induve a cunnessione hè cunvenuta:

(1) Quandu a lunghezza di a pipa supera i 30 m senza curva;

(2) Quandu a lunghezza di a pipa supera i 20 m, ci hè una curva;

(3) Quandu a durata di a pipa supera 10m, ci sò 2 curve;

(4) Quandu a lunghezza di a pipa supera 8m, ci sò 3 curve.

7. Quandu a pipa si mette in a scatula, u latu esternu di a scatula deve esse cupartu cù una nut, è u latu internu deve esse equipatu cù una guardia.Quandu si mette in u tettu, i lati internu è esternu di a scatula deve esse cuparti cù una nut.

8. Quandu si ponenu diversi pipelines è fili di filu in u tettu, hè cunsigliu di utilizà un attellu separatu per chjappà o riparà cù un supportu.U diametru di u boom di u trunking di elevazione ùn deve esse menu di 6 mm.

9. Lifting points o fulcrums deve esse stabilitu à intervalli di 1.0m à 1.5m nantu à a seccione dritta di u trunking, è i punti d'elevazione o fulcrums anu ancu esse stabilitu in e seguenti pusizioni:

(1) À l'articulazione di u trunking;

(2) 0,2 m di distanza da a scatula di junction;

(3) A direzzione di u groove di u filu hè cambiatu o à u cantonu.

10. L'interfaccia di u filu di u filu deve esse ghjustu è strettu, è a tappa di u slot deve esse cumpleta, flat, è libera di anguli deformati.Quandu hè stallatu fiancu à fiancu, a tappa di slot deve esse faciule d'apertura.

11. Quandu u pipeline passa à traversu l'articuli di deformazione di l'edifiziu (cumprese articuli di stabilimentu, articuli di espansione, articuli sismichi, etc.), misure di compensazione deve esse pigliatu, è i cunduttori deve esse fissati da i dui lati di l'articuli di deformazione cù margini adattati. .

12. Dopu chì i fili di u sistema sò disposti, a resistenza d'insulazione di i fili di ogni loop deve esse misurata cù un megohmmeter 500V, è a resistenza d'insulation à a terra ùn deve esse menu di 20MΩ.

13. I fili in u stessu prughjettu deve esse distinti da parechji culori secondu usi differenti, è i culori di i fili per u stessu usu deve esse listessi.U polu pusitivu di u cordone di alimentazione deve esse rossu è u polu negativu deve esse blu o neru.

Cinque, a stallazione di u monitor

1. Quandu u monitoru hè stallatu nantu à u muru, l'altitudine di u fondu di fondu da a superficia di a terra (pianu) deve esse 1.3m ~ 1.5m, a distanza laterale vicinu à l'assi di a porta ùn deve esse menu di 0.5m da u muru. è a distanza di l'operazione frontale ùn deve esse menu di 1,2 m;

2. Quandu si stallanu nantu à a terra, u fondu di fondu deve esse 0,1-0,2 m più altu ch'è a superficia di a terra (piano).è risponde à i seguenti requisiti:

(1) A distanza operativa davanti à u pannellu di l'equipaggiu: ùn deve esse menu di 1,5 m quandu hè dispostu in una sola fila;ùn deve esse menu di 2m quandu hè dispostu in una fila doppia;

(2) In u latu induve u persunale di u travagliu spessu travaglia, a distanza da u pannellu di l'equipaggiu à u muru ùn deve esse menu di 3m;

(3) A distanza di mantenimentu daretu à u pannellu di l'equipaggiu ùn deve esse menu di 1m;

(4) Quandu a lunghezza di l'arrangiamentu di u pannellu di l'equipaggiu hè più grande di 4 m, un canale cù una larghezza di micca menu di 1 m deve esse stabilitu à i dui estremità.

3. U monitoru deve esse stallatu fermamente è ùn deve esse inclinatu.E misure di rinfurzamentu deve esse pigliatu quandu si stallanu nantu à i muri ligeri.

4. I cables o fili intrudutti in u monitoru deve risponde à i seguenti requisiti:

(1) U cablaggio deve esse pulito, evitendu l'attraversu, è deve esse fissatu fermamente;

(2) U filu di u core di u cable è a fine di u filu deve esse marcatu cù u numeru di seriale, chì deve esse coherente cù u disegnu, è a scrittura hè chjara è micca faciule di fade;

(3) Per ogni terminale di u terminal board (o fila), u numeru di cablaggio ùn deve esse più di 2;

(4) Ci deve esse un margine di menu di 200 mm per u core di u cable è u filu;

(5) I fili deve esse ligatu in fasci;

(6) Dopu chì u filu di piombu hè passatu à traversu u tubu, deve esse bluccatu à u tubu di ingressu.

5. Hè strettamente pruibitu d'utilizà u spinu di putenza per a linea di alimentazione principale di u monitor, è deve esse direttamente cunnessu à l'alimentazione di u focu;l'alimentazione principale deve avè una marca permanente evidenti.

6. U filu di terra (PE) di u monitoru deve esse fermu è avè segni permanente evidenti.

7. Terminals cù diversi livelli di tensione, diverse categurie currenti è diverse funzioni in u monitoru deve esse siparati è marcati cù segni evidenti.

6. Installazione di u sensoru

1. A stallazione di u sensoru deve cunsiderà cumplettamente u modu di alimentazione è u livellu di tensione di alimentazione.

2. U sensoru è u cunduttore in diretta nudu deve assicurà una distanza sicura, è u sensoru cù a carcassa metallica deve esse in terra sicura.

3. Hè pruibitu di stallà u sensoru senza taglià l'alimentazione.

4. I sensori in a listessa zona deve esse stallati cintrali in a scatula di u sensoru, pusatu vicinu à a scatula di distribuzione, è riservata à i terminali di cunnessione cù a scatula di distribuzione.

5. U sensoru (o scatula di metallu) deve esse supportatu o fissatu indipindente, stallatu fermamente, è misure deve esse pigliatu per prevene l'umidità è a corrosione.

6. U filu di cunnessione di u circuitu di output di u sensoru deve aduprà un filu di core di cobre torciatu cù una zona di sezione trasversale micca menu di 1.0mm².È deve lascià un margine di micca menu di 150mm, a fine deve esse chjaramente marcata.

7. Quandu ùn ci hè micca una cundizione di stallazione separata, u sensoru pò ancu esse stallatu in a scatula di distribuzione, ma ùn pò micca affettà u circuitu principale di l'alimentazione.Una certa distanza deve esse guardata quant'è pussibule, è ci deve esse signali chjaru.

8. L'installazione di u sensoru ùn deve micca distrughje l'integrità di a linea monitorata, è ùn deve micca cresce i contatti di linea.

9. AC currente trasformatore taglia è schema wiring

7. System grounding

1. A cunchiglia di metallu di l'equipaggiu elettricu di u focu cù l'alimentazione AC è l'alimentazione DC sopra 36V deve avè una prutezzione di terra, è u so filu di terra deve esse culligatu à u troncu di terra di prutezzione elettrica (PE).

2. Dopu à a custruzzione di u dispusitivu di grounding hè finita, a resistenza di grounding deve esse misurata è arregistrata cum'è necessariu.

Ottu, schema di esempiu di sistema di surviglianza di putenza di l'equipaggiu di focu

I difetti cumuni di u sistema di surviglianza di l'energia di l'equipaggiu di u focu

1. Parte host

(1) Tipu di difettu: fallimentu di energia principale

causa di prublema:

a.U fusible elettricu principale hè dannatu;

b.L'interruttore di alimentazione principale hè disattivatu quandu l'ospite hè in esecuzione.

Approcciu:

a.Verificate s'ellu ci hè un cortu circuitu in a linea, è rimpiazzà u fusible cù i paràmetri currispondenti.

b.Accende l'interruttore di alimentazione principale di l'ospite.

(2) Tipu di difettu: fallimentu di energia di salvezza

causa di prublema:

a.U fusible di energia di salvezza hè dannatu;

b.L'interruttore di salvezza di salvezza ùn hè micca attivatu;

c.Bad cunnessione di a bateria di salvezza;

d.A bateria hè dannata o u circuitu di cunversione di energia di salvezza hè dannatu.

Approcciu:

a.Sustituisce u fusible di salvezza di salvezza;

b.Accende l'interruttore di salvezza di salvezza;

c.Ristabilisce u cablaggio di a bateria è cunnette;

d.Aduprate un multimetru per verificà s'ellu ci hè tensione à i terminali pusitivi è negativi di a bateria di salvezza, è eseguite a carica o a sostituzione di a batteria secondu l'indicazione di tensione.

(3) Tipu di difettu: incapaci à boot

causa di prublema:

a.L'alimentazione ùn hè micca cunnessa o l'interruttore di alimentazione ùn hè micca attivatu

b.U fusible hè dannatu

c.U bordu di cunversione di putenza hè dannatu

Approcciu:

a.Aduprate un multimetru per verificà s'ellu u terminal di l'alimentazione hè un input di tensione, se no, accende l'interruttore di a scatula di distribuzione currispondente.Dopu à vultà, verificate s'ellu a tensione scontra u valore di travagliu di a tensione di l'ospitu, è dopu accende dopu cunfirmà chì hè curretta.

b.Verificate s'ellu ci hè un difettu di cortu circuitu in a linea di alimentazione.Dopu avè verificatu u difettu di a linea, rimpiazzà u fusible cù i paràmetri currispondenti.

C. Ritirate u terminal di output di a scheda di putenza, verificate s'ellu ci hè input di tensione à u terminal d'ingressu è se u fuse hè dannatu.Se no, rimpiazzà u bordu di cunversione di putenza.


Tempu di Postu: 26-Nov-2022