• facebook
  • linkedin
  • Instagram
  • youtube
  • WhatsApp
  • nybjtp

Cumu aduprà strumenti elettrici cumuni?

Strumenti elettrici, cum'è shaker meters, multimeters, voltmeters, ammeters, strumenti di misurazione di resistenza è ammeters di pinza, etc.Sì sti strumenti ùn prestanu micca attenzione à u metudu d'usu currettu o sò ligeramente negligente durante a misurazione, o u metru sarà brusgiatu, o pò dannà i cumpunenti in prova è ancu mette in periculu a sicurità persunale.Dunque, hè assai impurtante per ammaistrà l'usu currettu di strumenti elettrici cumuni.Amparemu cù l'editore di Xianji.com!!!

1. Cumu aduprà a tavola di scuzzulate
U shaker, cunnisciutu ancu u megohmmeter, hè utilizatu per pruvà a cundizione d'insulazione di e linee o l'equipaggiu elettricu.L'usu è e precauzioni sò i seguenti:
1).Prima sceglite un agitatore chì hè cumpatibile cù u livellu di tensione di u cumpunente in prova.Per i circuiti o l'equipaggiu elettricu di 500V è sottu, deve esse usatu un agitatore 500V o 1000V.Per i fili o l'equipaggiu elettricu sopra à 500V, deve esse usatu un agitatore 1000V o 2500V.
2).Quandu pruvate l'insulazione di l'equipaggiu d'alta tensione cù un shaker, duie persone anu da fà.
3).L'alimentazione di a linea in prova o l'equipaggiu elettricu deve esse disconnected prima di a misurazione, vale à dì, a misurazione di a resistenza d'insulazione cù l'electricità ùn hè micca permessa.È pò esse realizatu solu dopu chì hè cunfirmatu chì nimu hè travagliatu nantu à a linea o l'equipaggiu elettricu.
4).U filu di metru utilizatu da l'agitatore deve esse un filu insulatu, è u filu insulated twisted-stranded ùn deve esse micca usatu.A fine di u filu di metru deve avè una guaina insulating;u terminal di linea "L" di u shaker deve esse cunnessu à a fase misurata di l'equipaggiu., u terminale di terra "E" deve esse cunnessu à a cunchiglia di l'equipaggiu è a fase non misurata di l'equipaggiu, è u terminal di schermatura "G" deve esse cunnessu à l'anellu di prutezzione o à a guaina d'isolamentu di u cable per riduce l'errore di misurazione causatu da a corrente di fuga di a superficia d'insulazione.
5).Prima di a misurazione, a calibrazione di u circuitu apertu di l'agitatore deve esse realizatu.Quandu u terminal "L" è u terminal "E" di l'agitatore sò scaricati, u puntatore di l'agitatore deve indicà "∞";Quandu u terminal "L" di l'agitatore è u terminal "E" sò in cortocircuiti, l'indicatore di l'agitatore deve indicà "0".Indica chì a funzione shaker hè bona è pò esse usata.
6).U circuitu pruvatu o l'equipaggiu elettricu deve esse misu à terra è scaricatu prima di a prova.Quandu pruvate a linea, duvete ottene u permessu di l'altra parte prima di prucede.
7).Quandu si misurà, a vitezza di scuzzulate u manicu di u shaker deve esse uniformemente 120r / min;dopu à mantene una velocità stabile per 1min, pigliate a lettura per evità l'influenza di a corrente assorbita.
8).Durante a prova, e duie mani ùn deve micca toccu i dui fili à u stessu tempu.
9).Dopu a prova, i punti deve esse eliminati prima, è poi cessate di scuzzulate l'orologio.Per impedisce a carica inversa di l'equipaggiu elettricu à l'agitatore è causanu danni à l'agitatore.

2. Cumu aduprà u multimetru
Multimeters pò misurà DC currenti, DC voltage, AC voltage, resistenza, etc., è certi pò dinù misurà a putenza, inductance è capacità, etc., è sò unu di i strumenti più cumunimenti usatu da electricians.
1).A selezzione di u buttone di terminal (o jack) deve esse curretta.U filu di cunnessione di u filu di teste rossu deve esse cunnessu à u buttone di terminal rossu (o u jack marcatu "+"), è u filu di cunnessione di u filu di prova neru deve esse cunnessu à u buttone di terminal neru (o u jack marcatu "-). ")., Certi multimetri sò furnuti cù i buttoni di terminal di misura AC / DC 2500V.Quandu hè in usu, a barra di teste nera hè sempre cunnessa à u buttone di terminal neru (o u jack "-"), mentre chì a barra di prova rossa hè cunnessa à u buttone di terminal 2500V (o in u socket).
2).A selezzione di a pusizione di u cambiamentu di trasferimentu deve esse curretta.Girate l'interruttore à a pusizione desiderata secondu l'ughjettu di misurazione.Se u currente hè misuratu, u cambiamentu di trasferimentu deve esse turnatu à u schedariu currente currispundente, è a tensione misurata deve esse turnata à u schedariu di tensione currispundente.Certi pannelli universali anu dui interruttori, unu per u tipu di misurazione è l'altru per a gamma di misurazione.Quandu si usa, duvete prima selezziunate u tipu di misurazione, è dopu selezziunate u intervalu di misurazione.
3).A selezzione di a gamma deve esse adatta.Sicondu u intervallu apprussimativu chì hè misuratu, girate l'interruttore à a gamma adatta per quellu tipu.Quandu si misurà a tensione o u currente, hè megliu di mantene l'indicatore in u intervallu da a mità à i dui terzi di a gamma, è a lettura hè più precisa.
4).Leghjite bè.Ci sò parechje scale nantu à u dialu di u multimetru, chì sò adattati per diverse oggetti per esse misurati.Dunque, quandu si misurà, quandu si leghje nantu à a scala currispundente, l'attenzione deve esse pagata ancu à a coordinazione di a lettura di a scala è u schedariu di intervallu per evità errori.
5).L'usu currettu di l'ohm gear.
Prima di tuttu, sceglite l'attrezzi di ingrandimentu adattatu.Quandu a misurazione di a resistenza, a selezzione di l'ingrossu di magnificazione deve esse cusì chì u punteru ferma in a parte più fina di a linea di scala.Più u puntatore hè vicinu à a mità di a scala, più precisa a lettura hè.U più strettu hè, u menu precisa serà a lettura.
Siconda, prima di misurà a resistenza, duvete tuccà e duie teste di teste inseme, è girate à u stessu tempu u "buttone di regulazione zero" in modu chì l'indicatore punta solu à a pusizione zero di a scala ohmica.Stu passu hè chjamatu ohmic zero adjustment.Ogni volta chì cambiate l'ohm gear, ripetite stu passu prima di misurà a resistenza per assicurà a precisione di a misurazione.Se l'indicatore ùn pò esse aghjustatu à zero, a tensione di a bateria hè insufficiente è deve esse rimpiazzata.
Infine, ùn misurà a resistenza cù l'electricità.Quandu si misura a resistenza, u multimetru hè alimentatu da batterie secche.A resistenza per esse misurata ùn deve esse caricata, per ùn dannà a testa di u metru.Quandu aduprate l'ohm gear gap, ùn curtate micca e duie teste di teste per evità di perdi a batteria.

3. Cumu utilizà l'ammeteru
L'ammeteru hè cunnessu in serie in u circuitu misuratu per misurà u so valore attuale.Sicondu a natura di u currente misuratu, pò esse divisu in ammeteru DC, ammeter AC è AC-DC ammeter.L'usu specificu hè u seguente:
1).Assicuratevi di cunnette l'ampèremetru in serie cù u circuitu in prova.
2).Quandu si misura u currente DC, a polarità di "+" è "-" di u terminal di l'ammeteru ùn deve esse micca cunnessu in modu sbagliatu, altrimente u metru pò esse dannatu.L'amperometri magnetoelettrici sò generalmente usati solu per misurà a corrente DC.
3).U intervallu adattatu deve esse sceltu secondu a corrente misurata.Per un ammeteru cù dui intervalli, hà trè terminali.Quandu l'utilizanu, duvete vede a marca di gamma di u terminal, è cunnette u terminal cumunu è un terminal di gamma in serie in u circuitu sottu test.
4).Selezziunate a precisione adatta per risponde à i bisogni di u misurandu.L'ammeteru hà resistenza interna, più chjuca hè a resistenza interna, u più vicinu hè u risultatu misuratu à u valore attuale.Per migliurà a precisione di a misurazione, un amperimetru cù una resistenza interna più chjuca deve esse usatu quantu pussibule.
5).Quandu si misura u currente AC cù un grande valore, u transformatore di corrente hè spessu usatu per espansione a gamma di l'ammeter AC.U currente nominale di a bobina secundaria di u trasformatore di corrente hè generalmente cuncepitu per esse 5 amps, è a gamma di l'ammeter AC utilizatu cun ellu deve esse ancu 5 amps.U valore indicatu di l'ammeteru hè multiplicatu da u rapportu di trasfurmazioni di u transformatore di corrente, chì hè u valore di a currente attuale misurata.Quandu si usa un trasformatore di corrente, a bobina secundaria è u core di ferru di u trasformatore deve esse messa in terra in modu affidabile.Un fusible ùn deve esse stallatu à una estremità di a bobina secundaria, è hè strettamente pruibitu di apre u circuitu durante l'usu.

Quartu, l'usu di voltmeter
U voltmetru hè cunnessu in parallelu cù u circuitu in prova per misurà u valore di tensione di u circuitu in prova.Sicondu a natura di a tensione misurata, hè divisa in voltmeter DC, AC voltmeter è AC-DC voltmeter dual-purpose.L'usu specificu hè u seguente:
1).Assicuratevi di cunnette u voltmetru in parallelu cù e duie estremità di u circuitu in prova.
2).A gamma di u voltmetru deve esse più grande di a tensione di u circuitu sottu test per evità danni à u voltmetru.
3).Quandu si usa un voltmetru magnetoelettricu per misurà a tensione DC, fate attenzione à i segni di polarità "+" è "-" in i terminali di u voltmetru.
4).U voltmeter hà resistenza interna.A più grande a resistenza interna, u più vicinu hè u risultatu misuratu à u valore attuale.Per migliurà a precisione di a misurazione, un voltmetru cù una resistenza interna più grande deve esse usatu quantu pussibule.
5).Aduprate un trasformatore di tensione quandu si misura l'alta tensione.A bobina primaria di u trasformatore di tensione hè cunnessu à u circuitu sottu test in parallelu, è a tensione nominale di a bobina secundaria hè di 100 volti, chì hè cunnessu à un voltmetru cù una gamma di 100 volti.U valore indicatu di u voltmetru hè multiplicatu da u rapportu di trasfurmazioni di u transformatore di tensione, chì hè u valore di a tensione attuale misurata.Durante u funziunamentu di u trasformatore di tensione, a bobina secundaria deve esse strettamente impedita di cortu circuitu, è un fusible hè generalmente stabilitu in a bobina secundaria cum'è prutezzione.

5. Cumu aduprà u strumentu di misura di resistenza à a terra
A resistenza di terra si riferisce à a resistenza di u corpu di terra è a resistenza di dissipazione di a terra intarrata in terra.U metudu di usu hè a siguenti:
1).Scollegate u puntu di cunnessione trà a linea principale di messa in terra è u corpu di terra, o disconnect i punti di cunnessione di tutti i fili di ramu di terra nantu à a linea principale di terra.
2).Inserite duie verghe di terra in terra à 400 mm di prufundità, una hè à 40 m di distanza da u corpu di terra, è l'altra hè à 20 m di distanza da u corpu di terra.
3).Pone u shaker in un locu pianu vicinu à u corpu di terra, è dopu cunnette.
(1) Aduprate un filu di cunnessione per cunnette a pila di cablaggio E nantu à a tavula è u corpu di messa in terra E' di u dispusitivu di terra.
(2) Aduprate un filu di cunnessione per cunnette u terminal C nantu à a tavula è a barra di messa in terra C' à 40 m di distanza da u corpu di terra.
(3) Aduprate un filu di cunnessione per cunnette u postu di cunnessione P nantu à a tavula è a barra di messa a terra P' à 20 m di distanza da u corpu di messa a terra.
4).Sicondu i requisiti di resistenza à a terra di u corpu di messa in terra da esse pruvatu, aghjustate u pomo di regulazione grossa (ci sò trè intervalli regulabili in cima).
5).Agite l'orologio uniformemente à circa 120 rpm.Quandu a manu si devia, aghjustate u dial di regulazione fine finu à chì a manu hè centrata.Multiplicà a lettura impostata da u quadrante di regolazione fine da u multiplu di pusizioni di regulazione grossa, chì hè a resistenza di messa à terra di u corpu di messa in terra per esse misurata.Per esempiu, a lettura di fine-tuning hè 0,6, è u multiplu di posizionamentu di resistenza di regulazione grossa hè 10, allora a resistenza di terra misurata hè 6Ω.
6).Per assicurà l'affidabilità di u valore di a resistenza di a terra misurata, a ri-misurazione deve esse realizata di novu cambiendu l'orientazione.Pigliate u valore mediu di parechji valori misurati cum'è a resistenza di terra di u corpu di terra.

6. Cumu aduprà u metru pinza
Un meter di pinza hè un strumentu utilizatu per misurà a magnitudine di u currente in una linea elettrica in esecuzione, è pò misurà u currente senza interruzzione.U metru di pinza hè essenzialmente cumpostu da un trasformatore di corrente, una chjave di pinza è un metru di forza di reazione di u sistema magnetoelettricu di tipu rettificatore.I metudi di usu specifichi sò i seguenti:
1).L'ajustamentu di u zero meccanicu hè necessariu prima di a misurazione
2).Selezziunate u intervallu adattatu, prima selezziunate a larga gamma, dopu selezziunate u picculu intervallu o fighjate à u valore di a targa per a stima.
3).Quandu u minimu intervallu di misurazione hè utilizatu, è a lettura ùn hè micca evidenti, u filu sottu a prova pò esse avvoltu uni pochi di giri, è u numeru di giri deve esse basatu annantu à u numeru di giri in u centru di a mascella, allora a lettura = valore indicatu × gamma / deviazione cumpleta × numeru di giri
4).Quandu si misurà, u cunduttore sottu à a prova deve esse in u centru di e mandibula, è e mandibule deve esse chjusu strettu per riduce l'errori.
5).Dopu chì a misurazione hè finita, l'interruttore di trasferimentu deve esse piazzatu à u più intervallu.


Tempu di Postu: 21-Nov-2022