• facebook
  • linkedin
  • Instagram
  • youtube
  • WhatsApp
  • nybjtp

Status di sviluppu è analisi di u funziunamentu di l'industria di strumentazione di u mo paese in 2020

L'instrumentazione hè un strumentu impurtante per u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, cù funzioni cum'è u cuntrollu automaticu, l'alarma, a trasmissione di signali è u trattamentu di dati.Strumentazione hà una larga gamma di applicazioni, chì copre l'industria, l'agricultura, i trasporti, a scienza è a tecnulugia, a prutezzione ambientale, a difesa naziunale, a cultura, l'educazione è a salute, a vita di e persone è altri aspetti.

In 2020, u rendimentu ecunomicu generale di l'industria di strumentazione di u mo paese serà bonu.Eccettu per i strumenti di timing, i rivenuti di vendita di altri sub-settori di strumentazione aumenteranu cumparatu cù 2019. À mezu à elli, u ritmu di crescita di strumenti elettrici hè guidatu;à u listessu tempu, u marghjenu di prufittu generale di l'industria di l'instrumentazione hè aumentatu.Trà elli, u tassu di prufittu di strumenti analitici hè altu cum'è 17,56%, chì hè 6,74 punti percentuali più altu ch'è u profitu generale di l'industria.

L'ecunumia generale di l'industria viaghja bè
Dapoi u 2018, affettatu da u rallentamentu di u tassu di crescita macroeconomica, u tassu di crescita cumulativa di u ingressu principale di l'affari è u prufittu tutale di l'industria di l'instrumentazione di u mo paese hà cuntinuatu à calà.Sicondu i dati publicati da SIIA, l'industria di strumentazione di u mo paese hà realizatu l'attività principale da ghjennaghju à nuvembre 2020. L'ingudu di l'affari era di 660 miliardi di yuan, un aumentu cumulativu di 3,63%, u prufittu tutale era 71,38 miliardi di yuan, un aumentu cumulativu di 13,26. %, è u marghjenu prufittu era 10,82%, un aumentu di 0,92 punti pircintuali cumparatu cù u listessu periodu in 2019. In generale, u funziunamentu ecunomicu di l'industria instrumentation di u mo paese in 2020 stabile per u megliu.

L'esportazioni sò cascate per a prima volta
In l'ultimi anni, a scala di l'esportazione di l'industria di l'instrumentazione di u mo paese hà aumentatu annu per annu, ma u ritmu di crescita hà rallentatu gradualmente.In u 2020, per via di u focu à grande scala di a nova epidemia di a corona in u mondu, l'attività di cummerciu internaziunale è a logistica è u trasportu sò stati assai impactati.U valore di spedizione di l'esportazione di l'industria di strumentazione di u mo paese U primu calatu hè accadutu.Da ghjennaghju à nuvembre 2020, u valore di spedizione di l'esportazione di l'industria di strumentazione di u mo paese era di 104,66 miliardi di yuan, una diminuzione cumulativa di 3,72%.

A più grande scala in l'industria di l'automatizazione
L'industria di l'automatizazione hè a più grande in l'industria di l'instrumentazione.Da a perspettiva di u numeru di l'imprese, u numeru di l'imprese in l'industria di l'instrumentazione in u mo paese serà 4906 in u 2020, di quale u numeru di l'imprese in l'industria di l'instrumentazione di l'automatizazione ghjunghje à 1646, chì rapprisentanu 33,55% di u numeru tutale di imprese in l'industria di strumentazione.%, è u nùmeru di cumpagnie di strumenti ottici è strumenti elettrici si trova in a seconda è terza, cù 423 è 410 cumpagnie rispettivamente.

Da a perspettiva di l'ingudu di l'imprese principali, da ghjennaghju à nuvembre 2020, l'industria di l'automatizazione di l'automatizazione hà ottenutu un ingressu cummerciale principale di 242,71 miliardi di yuan, chì rapprisenta u 36,77%, è l'ingudu di l'affari principali di strumenti ottici è strumenti elettrici hè classificatu secondu è terzu, rispettivamente 730,7. 100 milioni di RMB è 69,08 miliardi di RMB, cuntendu rispettivamente 11,07% è 10,47%.

Da u puntu di vista di i profitti totali, da ghjennaghju à nuvembre 2020, l'industria di l'automatizazione hà rializatu un prufittu tutale di 24,674 miliardi di yuan, chì rapprisentanu 34,57%, è u prufittu tutale di strumenti elettrici è strumenti ottici classificatu secondu è terzu, cù 9,557 miliardi di yuan. è 7,915 miliardi di yuan rispettivamente., cuntendu 13,39% è 11,09% rispettivamente.

U ritmu di crescita di l'industria di i strumenti elettrici hè assai avanti
A ghjudicà da u ritmu di crescita di l'ingudu di l'affari principali è u prufittu tutale di a subindustria, da ghjennaghju à nuvembre 2020, l'ingudu di l'affari principali di l'industria di l'instrumentu elettricu hè aumentatu di 13,06% annu à l'annu, è u prufittu tutale hè aumentatu da 80,64% annu à l'annu.davanti à altri sottosettori.

À u listessu tempu, vale a pena nutà chì l'ingudu di l'affari principali è u prufittu tutale di i strumenti di timekeeping hè cascatu u più, 20% è 49,79% annu, rispettivamente.U funziunamentu generale di l'industria di l'instrumentu di cronometraje deve esse migliuratu.

Strumenti analitici anu i più alti margini di prufittu
Da u puntu di vista di u marghjenu di prufittu di l'industria suddivisa, da ghjennaghju à nuvembre 2020 in l'industria di subdivisione di strumentazione di u mo paese, l'industrii suddivisi chì u so margine di prufittu supera u margine di prufittu generale di l'industria sò strumenti ottici, strumenti elettrici, strumenti elettronici, strumenti di furnizzioni, è strumenti analitici., altri strumenti ginirali è altri strumenti spiciali, frà i quali u tassu di prufittu di i strumenti analitici hè 17,56%, chì hè più altu ch'è quellu di l'altri sub-settori, è u tassu di prufittu di strumenti elettronichi è strumenti elettrici hè u sicondu è u terzu, 15,09% è 13,84% rispettivamente.

U margine di prufittu generale di l'industria hè 10.82%
U valore di spedizione di l'esportazione di strumenti ottici cuntene a più grande proporzione
Da a perspettiva di u valore di spedizione di l'esportazione di i sotto-settori, da ghjennaghju à nuvembre 2020 in i sotto-settori di strumentazione di u mo paese, u valore di consegna di l'esportazione di strumenti ottici era u più grande, righjunghjendu 24,257 miliardi di yuan, cuntendu a proporzione di l'esportazione generale. valore di consegna di l'industria di strumentazione.27%, u valore di spedizione di l'esportazione di strumenti automatizati hè sicondu solu à i strumenti ottici, è u valore di consegna di l'esportazione hè di 22,254 miliardi di yuan, cuntendu 25%.U valore di spedizione di l'exportazione di strumenti di cronometraje è strumenti di cuntazione hè cascatu u più veloce, rispettivamente di 29,63% è 19,5% annu in annu.
I dati è l'analisi sopra sò tutti da u "Rapportu d'analisi nantu à a prospettiva di u mercatu è a pianificazione strategica d'investimentu di l'industria di fabricazione di strumenti elettrici in Cina", "rapportu di analisi nantu à a prospettiva di u mercatu è a pianificazione strategica d'investimentu di l'industria di l'instrumentu è di i metri speziali di a Cina", "strumenti di misurazione di a Cina". è Metri "Rapportu d'analisi di a dumanda di u mercatu di l'industria è di a pianificazione di l'investimentu", è Qianzhan Industry Research Institute furnisce soluzioni cum'è big data industriale, pianificazione industriale, dichjarazione industriale, pianificazione di parchi industriale, attrazione d'investimentu industriale, raccolta di fondi IPO è studiu di fattibilità d'investimentu.


Tempu di Postu: 21-Nov-2022